fredag 29 april 2011

Jävla sommar

Skulle man bara gå på den smått entydiga överskriften så kan det lätt tolkas att jag inte är en sommarälskare, med det är jag. Jag arbetar ofta preventivt i mitt yrke när det gäller skadliga saker och nu tänkte jag bara förbereda er på de saker som ni faktiskt glömt efter ett halvt år av bister istid.

Sommarens ”main thing” skulle kunna vara två saker för den trötta arbetande individen.
1. Semestern
2. Värmen

Sedan kan vi nog rabbla i oändlighet om glass, bad och en kall i skuggan. Men det är inte detta inlägg till för. Här skall jag påminna dig om allt skit som sommaren faktiskt innehåller.

Jag tänker nog göra detta till en serie inlägg då det blir mastigt att få in allt skit på en gång. Så håll utkik för snart kommer sommarens värsta plågor i bloggformat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar